MyPhoto Δρ. Ευαγγελία Γουλή
Λέκτορας Π.Δ.407/80,
Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού,
Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Επιστημονικός Συνεργάτης, ΑΣΠΑΙΤΕ

Ερευνήτρια, Μεταδιδάκτορας, Εργαστήριο Εκπαιδευτικής και Γλωσσικής Τεχνολογίας,
Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών, Πανεπιστήμιο Αθήνας

Εκπαιδευτικός - Καθηγήτρια Πληροφορικής ΠΕ19

E-mail lilag@di.uoa.gr, gouli@aegean.gr

English version







Σεμινάρια-Ομιλίες



1. Χαρτογράφηση Εννοιών - Εννοιολογικός Χάρτης 2o ΠΕΚ Αθηνών, Ιανουάριος - Φεβρουάριος 2010
2. Χαρτογράφηση Εννοιών - Εννοιολογικός Χάρτης 2ο ΕΠΑΛ & ΣΕΚ Αμαρουσίου, 29/9/2010
3. Αξιοποίηση Ψηφιακών Εργαλείων στην Εκπαιδευτική Πράξη: Εννοιολογικοί Χάρτες Η ενσωμάτωση των ψηφιακών εργαλείων στην εκπαιδευτική διαδικασία. 2η Ημερίδα για τις ΤΠΕ στη διδακτική πράξη. Αμερικάνικο Κολλέγιο PIERCE. 20/11/2010.




ΣΠΟΥΔΕΣ



2007 :
Διδακτορική διατριβή:
Η Εννοιολογική Χαρτογράφηση στη Διδακτική της Πληροφορικής. Η Αξιολόγηση ως Εργαλείο Μάθησης σε Διαδικτυακά και Προσαρμοστικά Εκπαιδευτικά Περιβάλλοντα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Aθηνών, Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.

Σύντομη Περιγραφή: Στο πλαίσιο της διατριβής μελετώνται εναλλακτικοί μέθοδοι και εργαλεία αξιολόγησης, με στόχο την ενθάρρυνση της μάθησης, την αξιολόγηση γνωστικών στόχων και την ανάπτυξη και καλλιέργεια μετα-γνωστικών και κοινωνικών δεξιοτήτων. Επίσης, αντικείμενο της διατριβής αποτελεί η ανάπτυξη υπολογιστικών μαθησιακών περιβαλλόντων που αξιοποιούν εναλλακτικές μεθόδους και εργαλεία αξιολόγησης, έχουν ως βασική δομική μονάδα τη δραστηριότητα και στόχο τη μάθηση μέσω της αξιολόγησης. Συγκεκριμένα, μέσα από το σχεδιασμό και την εφαρμογή ενός διδακτικού παραδείγματος προτείνονται δυνατοί τρόποι ένταξης/αξιοποίησης του εννοιολογικού χάρτη ως εργαλείου διδασκαλίας, μάθησης και αξιολόγησης στο γνωστικό αντικείμενο της Πληροφορικής. Επίσης, αναπτύχθηκε ένα προσαρμοστικό περιβάλλον εννοιολογικής χαρτογράφησης με στόχο να υποστηρίξει τη μάθηση και την αξιολόγηση μέσα από την εκπόνηση εναλλακτικών τύπου δραστηριοτήτων εννοιολογικής χαρτογράφησης, τη δυνατότητα ανάλυσης των χαρτών των μαθητών, τον ποιοτικό χαρακτηρισμό των αντιλήψεων τους, την ποιοτική και ποσοτική εκτίμηση του γνωστικού τους επιπέδου και την παροχή εξατομικευμένης υποστήριξης/καθοδήγησης/διδασκαλίας, σύμφωνα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των μαθητών. Τέλος, αναπτύχθηκε ένα διαδικτυακό μαθησιακό περιβάλλον που υποστηρίζει τις μεθόδους της αυτοαξιολόγησης, της ομότιμης αξιολόγησης και της συνεργατικής αξιολόγησης, επιτρέποντας στους μαθητές να αξιολογούν τις εργασίες των άλλων μαθητών, να επανεξετάζουν και να αναθεωρούν τις δικές τους ιδέες και εργασίες καθώς και να συνεργάζονται με τον εκπαιδευτικό και τους άλλους μαθητές.

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ: Διδακτική της Πληροφορικής, Εκπαιδευτική Αξιολόγηση, Εννοιολογική Χαρτογράφηση, Σχεδίαση και υλοποίηση εκπαιδευτικών περιβαλλόντων, Προσαρμοστικά (Νοήμονα) Συστήματα Μάθησης

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ: Εννοιολογικός χάρτης, Ανατροφοδότηση, Προσαρμοστικότητα, Αυτοαξιολόγηση, Ομότιμη αξιολόγηση, Συνεργατική αξιολόγηση

2001 :
Πιστοποιητικό Μεταπτυχιακής Επιμόρφωσης
Θεματική Ενότητα 'Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση',
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.
1992 :
M.Sc. in Computer Studies, University of Essex, UK
Τίτλος διπλωματικής εργασίας: Parallel Graph Reduction Machines
1990 :
Τμήμα Μαθηματικών, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Aθηνών.



ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ


 

Α. ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΔΙΕΘΝΗ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ / ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΒΙΒΛΙΩΝ

Α1. Verginis I., Gogoulou A., Gouli E., & Grigoriadou M. (2010). Enhancing Learning in Introductory Computer Science Courses through SCALE: An empirical study, IEEE Transactions on Education (accepted for publication).

Α2. Grigoriadou M., Papanikolaou, K., Tsaganou, G., Gouli, E., & Gogoulou, A. (2010). Introducing Innovative e-Learning environments in Higher Education. International Journal of Continuing Engineering Education and Life-Long Learning (IJCEELL), Vol 20, Nos. 3/4/5, 337-355.

Α3. Gouli, E., Gogoulou, A., & Grigoriadou, M. (2008). Supporting Self-, Peer- and Collaborative-Assessment in E-Learning: the case of the PECASSE environment. Journal of Interactive Learning Research, 19(4), 615-647.

Α4. Gogoulou, A., Gouli, E., & Grigoriadou, M. (2008). Adapting and Personalizing the Communication in a Synchronous Communication Tool. Journal of Computer Assisted Learning, Vol. 24, 203-216.

Α5. Gogoulou, A., Gouli, E., Grigoriadou, M., Samarakou, M., & Chinou, D. (2007). A web-based educational setting supporting individualized learning, collaborative learning and assessment. Educational Technology & Society Journal, 10(4), 242-256.

Α6. Gouli, E., Gogoulou, A., & Grigoriadou, M. (2003). A Coherent and Integrated Framework Using Concept Maps for Various Educational Assessment Functions. Journal of Information Technology Education, Vol. 2, 215-240.


Α7. Grigoriadou, Μ., Papanikolaou, Κ., Tsaganou, G., Gouli, E., & Gogoulou, A. (2006). E-Competence Skills for Adaptive Learning Environments in Higher Education. In Mac Labhrainn I., McDonald Legg C., Schneckenberg D., Wildt J. (eds.) The Challenge of eCompetence in Academic Staff Development, published under the auspices of the European ECompetence Initiative, CELT,NUI Galway, Centre for Excellence in Learning and Teaching, Galway, Ireland, ISBN-10 0-9551698-1-X, ISBN-13 978-0-9551698-1-6, 155-166.

Α8. Gouli, E., Gogoulou, A., Papanikolaou, K., & Grigoriadou, M. (2006). An Adaptive Feedback Framework to Support Reflection, Guiding and Tutoring. In G.Magoulas and S.Chen (Eds.) Advances in Web-based Education: Personalized Learning Environments, 178-202.Idea Group Inc. ISBN: 1-59140-691-9.


 

Β. ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ (ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΡΙΤΩΝ) / ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΒΙΒΛΙΩΝ

Β1. Γουλή, Ε., Γόγουλου, Α., & Γρηγοριάδου, Μ. (2006). Ο Εννοιολογικός Χάρτης στην Εκπαιδευτική Διαδικασία του μαθήματος της Πληροφορικής: Μια Πιλοτική Διερεύνηση. Θέματα στην Εκπαίδευση, Ειδικό Αφιέρωμα: Σύγχρονη έρευνα στη Διδακτική της Πληροφορικής, 7:3, 351-377. Εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα.

Β2. Παπανικολάου, Κ., Γρηγοριάδου, Μ., & Γουλή, Ε. (2005). Η συμβολή του διαδικτύου στην ανανέωση εκπαιδευτικών πρακτικών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Θέματα στην Εκπαίδευση, 6:1, 23-57. Εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα.


Β3. Γρηγοριάδου, Μ., Γόγουλου, Α., & Γουλή, Ε. (2008). Ο Δομημένος Διάλογος σε Εργαλεία Σύγχρονης Επικοινωνίας με Κείμενο. Στο Ν. Αβούρης, Χ. Καραγιαννίδης και Β. Κόμης (Επιμ.), Συνεργατική Τεχνολογία: Συστήματα και Μοντέλα Συνεργασίας για Εργασία, Μάθηση, Κοινότητες Πρακτικής και Δημιουργία Γνώσης, 259-279. Αθήνα: Εκδόσεις Κλειδάριθμος, ISBN: 978-960-461-232-1.

Β4. Γρηγοριάδου, Μ., Γόγουλου, Α., Γουλή, Ε., Γλέζου, Κ., Μπούμπουκα, Μ., Παπανικολάου, Κ., Τσαγκάνου, Γ., Κανίδης, Ε., Δουκάκης, Δ., Φράγκου, Σ., & Βεργίνης, Η. (2009). Διδακτικές Προσεγγίσεις και Εργαλεία για τη διδασκαλία της Πληροφορικής. Αθήνα: Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών, ISBN 978-960-6759-23-9.

 

Γ. ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ (ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΡΙΤΩΝ)

Γ1. Gogoulou, A., Gouli, E., Grigoriadou, M. (2009). Teaching Programming with ECLiP Didactical Approach. Proceedings of the IADIS International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA 2009), Rome, 20-22 November, pp. 204-211.

Γ2. Gouli, E., Gogoulou, A., Grigoriadou, M. (2009). Working with COMPASS: Analyzing and Evaluating Students’ Concept Maps. Proceedings of the IADIS International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA 2009), Rome, 20-22 November, pp. 85-92.

Γ3. Gogoulou, A., Gouli, E., Tsakostas, Ch., & Grigoriadou, M. (2009). Self-regulation in ACT: A case study in peer-assessment activities. In C. O'Malley, D. Suthers, P. Reimann & A. Dimitracopoulou (Eds.), Proceedings of Computer Supported Collaborative Learning (CSCL): CSCL Practices, (Rhodes, June 8-13, 2009), pp. 621-625. International Society of the Learning Sciences.

Γ4. Gouli, E., Gogoulou, Α., Alexopoulos, Α., & Grigoriadou, M. (2008). Exploiting COMPASS as a tool for teaching and learning. Ιn A. Canas, J. Novak, P. Reiska and M. Ahlberg (eds.), Concept Mapping: Connecting Educators, Proceedings of the Third International Conference on Concept Mapping, Tallinn, Estonia & Helsinki, Finland, Vol.2, 383-390.

Γ5. Κilanioti, I., Gouli, E., Gogoulou, A., & Grigoriadou, M. (2008). Representing Knowledge of a Concept Map Assessment and Learning Environment: An Ontological Approach. In Proceedings of the 11th International Conference on Interactive Computer Aided Learning (ICL 2008), 1st Special Track on Computer-based Knowledge & Skill Assessment and Feedback in Learning Settings (CAF 2008), Villach, Austria, September 24-26, 2008.

Γ6. Verginis, I., Gogoulou, A., Gouli, E., & Grigoriadou, M. (2008). Supporting Learning in Introductory Computer Science Courses through the SCALE Environment. In Proceedings of World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications 2008, pp. 3313-3318. Chesapeake, VA: AACE.

Γ7. Papanikolaou, K., Gouli, E., & Grigoriadou, M. (2007). Investigating Individual-to-Group and Group-to-Individual Influences. In Proceedings of the 11th International Conference on User Modeling: Workshop on Personalisation in e-Learning Environments at Individual and Group Level (PING2007), June 2007, Corfu, Greece, 41-48.

Γ8. Gogoulou, A., Gouli, E., Boas, G., Liakou, E., & Grigoriadou, M., (2007). Forming Homogeneous, Heterogeneous and Mixed Groups of Learners. In Proceedings of the 11th International Conference on User Modeling: Workshop on Personalisation in e-Learning Environments at Individual and Group Level (PING2007), June 2007, Corfu, Greece, 33-40.

Γ9. Gouli, E., Gogoulou, A, Tsakostas, C., & Grigoriadou, M. (2006). How COMPASS supports multi-feedback forms & components adapted to learner's characteristics. Ιn A. Canas and J. Novak (eds.), Concept Maps: Theory, Methodology, Technology, Proceedings of the Second International Conference on Concept Mapping, Vol.1, 255-262, San Jose, Costa Rica.

Γ10. Papanikolaou, K., Gouli, E., & Grigoriadou, M. (2006). Accomodating Individual Differences in Group Formation For Collaborative Concept Mapping. Ιn A. Canas and J. Novak (eds.), Concept Maps: Theory, Methodology, Technology, Proceedings of the Second International Conference on Concept Mapping, Vol.1, 16-23, San Jose, Costa Rica.

Γ11. Grigoriadou, M., Gouli, E., Gogoulou, A., Samarakou, M. (2006). Serving Learning and Assessment in SCALE. Proceedings of the 6th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT2006), Kerkrade, The Netherlands, 886-890.

Γ12. Grigoriadou, M., Papanikolaou, K. & Gouli, E. (2006). Investigating How to Group Students based on their Learning Styles. Proceedings of the 6th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT2006), Kerkrade, The Netherlands, 1139-1140.

Γ13. Gouli, E., Gogoulou, A., & Grigoriadou, M. (2006). Supporting Self- Peer- and Collaborative-Assessment through a Web-based Environment. In P. Kommers & G. Richards (Eds.), Proceedings of World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications 2006. Chesapeake, VA: AACE, 2192-2199.

Γ14. Grigoriadou, M., Totkov, G., Doneva, R., & Gouli, E. (2006). Let’s BEST Learn or natural Language Processing and e-Learning. In Proceedings of the Second National Conference with International Participation on E-Learning in Higher Education, Kiten.

Γ15. Gogoulou, A., Gouli, E., Grigoriadou, M., & Samarakou, M. (2005). ACT: A Web-based Adaptive Communication Tool. In T. Koschmann, D. Suthers & T.W. Chan (Eds.) Proceedings of Computer Supported Collaborative Learning (CSCL): The next 10 years, (Taipei, Taiwan, May 30 - June 4), 180-189.

Γ16. Gogoulou, A., Gouli, E., & Grigoriadou, M. (2005). Analysing Learner Interaction in an Adaptive Communication Tool. In Proceedings of the 12th International Conference on Artificial Intelligence in Education (AIED2005): Workshop on Representing and Analyzing Collaborative Interactions: What works? When does it work? To what extent?, (Amsterdam, July 18-22), 40-48.

Γ17. Gouli, E., Gogoulou, A., Papanikolaou, K., & Grigoriadou, M. (2005). Evaluating Learner's Knowledge Level on Concept Mapping Tasks. In: P.Goodyear, D.G.Sampson, D. Yang, Kinshuk, T. Okamoto, R. Hartley and N-S. Chen (Eds.)Proceedings of the 5th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT2005), (Kaohsiung, Taiwan, July 5-8), 424-428.

Γ18. Gouli, E., Gogoulou, A., Papanikolaou, K., & Grigoriadou, M. (2005). How to Qualitatively + Quantitatively Assess Concept Maps: the case of COMPASS. In C.-K. Looi et al. (Eds.) Proceedings of the 12th International Conference on Artificial Intelligence in Education (AIED 2005), (Amsterdam, July 18-22), 804-806.

Γ19. Gouli, E., Gogoulou, A., Grigoriadou, M., & Samarakou, M. (2005). Supporting and Guiding Learners' Collaboration Through a Structured Adaptive Communication Tool. In Proceedings of the ED-MEDIA 2005, World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications, (Montreal, Canada, June 27 - July 2), 3671-3678.

Γ20. Samarakou, M., Grigoriadou, M., Gouli, E., & Gogoulou, A. (2005). Supporting Individualized Learning + Collaborative Learning + Assessment: The case of SCALE. In: D.Triantis and F.Vallianatos (Eds.) Proceedings of 2005 WSEAS International Conference on ENGINEERING EDUCATION, Athens, Greece, July 2005, 24-31.

Γ21. Gouli, E., Gogoulou, A., Papanikolaou, K., & Grigoriadou, M. (2004). Designing an Adaptive Feedback Scheme to Support Reflection in Concept Mapping. In Proceedings of the Adaptive Hypermedia Conference 2004: Workshop on Individual Differences in Adaptive Hypermedia, (Eindhoven, Netherlands, August 2004), Part I, 126-135.

Γ22. Gouli, E., Gogoulou, A., Papanikolaou, K., & Grigoriadou, M. (2004). COMPASS: An Adaptive web-based Concept Map Assessment tool. In Proceedings of the First International Conference on Concept Mapping,, Vol. I, pp. 295-302,(Pamplona, Spain, September 2004).

Γ23. Gogoulou, A., Gouli, E., Grigoriadou, M., & Samarakou, M. (2004). Adapting the 'Communication-Scaffolding' Tools in a Web-based Collaborative Learning Environment. In Proceedings of the ED-MEDIA 2004, World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications, Vol. 2004 (1), 1153-1161.

Γ24. Kornilakis, H., Grigoriadou, M., Papanikolaou, K.A., & Gouli, E. (2004). Using WordNet to Support Interactive Concept Map Construction. In Proceedings of the 4th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT2004), (Joensuu, Finland, Aug. 30-Sept 1), 600-604.

Γ25. Gogoulou, A., Gouli, E., & Grigoriadou, M. (2003). Adopting Exploratory + Collaborative Learning in an Adaptive CSCL Environment for Introductory Programming. In Volume VII of AIED03 Supplementary Proceedings: Workshop on Innovations in Teaching Programming, (Sydney, Australia, 2003), 417-424.

Γ26. Gogoulou, A., Gouli, E., Grigoriadou, M., & Samarakou, M. (2003). Exploratory + Collaborative Learning in Programming: A Framework for the Design of Learning Activities. In V. Devedzic, J.M. Spector, D.G. Sampson & Kinshuk (Eds.) Proceedings of the 3rd IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies, (Athens, Greece, July 2003), 350-351.

Γ27. Gouli, E., Gogoulou, A., Grigoriadou, M., & Samarakou, M. (2003). Towards the Development of an Adaptive Communication Tool Promoting Cognitive and Communication Skills. In Proceedings of the PEG 2003 Conference, (St. Petersburg, Russia).

Γ28. Gouli, E., Gogoulou, A., & Grigoriadou, M. 2003). Ascertaining what the students already know. In Proceedings of the ED-MEDIA 2003, World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications Conference, Honolulu, Volume 2003, Issue 1, 2377-2380.

Γ29. Gouli, E., Papanikolaou, K. & Grigoriadou, M. (2002). Personalizing assessment in adaptive educational hypermedia systems. In P. De Bra, P. Brusilovsky & R. Conejo (Eds.) Adaptive Hypermedia and Adaptive Web-based Systems, Second International Conference, LNCS 2346, 153-163, Springer-Verlag, Berlin.

Γ30. Papadopoulos, G., Gogoulou, A., Gouli, E., & Houssou, H. 1999). Supporting Primary and Secondary Education Through a Centre for Distance Training. In Proceedings of the ED-MEDIA 1999 World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications, (Seattle, USA, June 19-25, 1999), 1247-1248.

Γ31. Papadopoulos, G., Houssou, H., Gouli, E., & Gogoulou, A. (1999). Implementing Distance In-Service Training for Teachers: TRENDS Experience in Greece. In Proceedings of the Third Open Classroom Conference, (Balatonfured, Hungary, March 25-26, 1999), 198-202.

 

Δ. ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ (ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΡΙΤΩΝ)

Δ1. Γουλή, Ε. Γόγουλου, Α., & Γρηγοριάδου, Μ. (2009). Υποστηρίζοντας Εναλλακτικές Μεθόδους Αξιολόγησης μέσω του Περιβάλλοντος PECASSE. Πρακτικά 5ου Πανελλήνιου συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ: Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη, Σύρος.

Δ2. Βεργίνης Η., Μπούμπουκα Μ., Γόγουλου Α., & Γουλή Ε. (2009). Καθοδηγώντας τους μαθητές κατά την εκπόνηση δραστηριοτήτων με πολλαπλές μονάδες ανατροφοδότησης μέσω του περιβάλλοντος SCALE. Πρακτικά 5ου Πανελλήνιου συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ: Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη, Σύρος.

Δ3. Γουλή, Ε. Γόγουλου, Α., & Γρηγοριάδου, Μ. (2008). Διδάσκοντας Έννοιες της Πληροφορικής με το περιβάλλον Εννοιολογικής Χαρτογράφησης COMPASS. Πρακτικά 6ου Πανελλήνιου συνεδρίου με διεθνή συμμετοχή: Οι τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, (Πανεπιστήμιο Κύπρου, Κύπρος), Τόμος 2, 340-347.

Δ4. Γόγουλου, Α. & Γουλή, Ε. (2008). Υποστήριξη της Επικοινωνίας των Μαθητών κατά την Εκπόνηση Συνεργατικών Δραστηριοτήτων μέσω του ACT. Πρακτικά 6ου Πανελλήνιου συνεδρίου με διεθνή συμμετοχή: Οι τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση, (Πανεπιστήμιο Κύπρου, Κύπρος), Τόμος 2, 73-80.

Δ5. Γόγουλου, Α., Γουλή, Ε., & Γρηγοριάδου, Μ. (2008). Αξιοποίηση του e-ECLiP στη διδασκαλία βασικών προγραμματιστικών δομών. Στα Κόμης, Β. (Επιμ) Πρακτικά 4ου Πανελληνίου Συνεδρίου "Διδακτική της Πληροφορικής", (Πάτρα, Μάρτιος 2008), 35-44.

Δ6. Βεργίνης, Η., Γουλή, Ε., Γόγουλου, Α., & Γρηγοριάδου, Μ. (2008). Υποστήριξη της μαθησιακής διαδικασίας σε εισαγωγικά μαθήματα Πληροφορικής μέσω του περιβάλλοντος SCALE. Στα Κόμης, Β. (Επιμ) Πρακτικά 4ου Πανελληνίου Συνεδρίου "Διδακτική της Πληροφορικής", (Πάτρα, Μάρτιος 2008), 45-54.

Δ7. Grigoriadou, M., Karidis, T., Kornilakis, H., & Gouli, E. (2007). Exploiting LinktoWordnet tool in a concept mapping learning environment. In Proceedings of the 8th Hellenic European Research on Computer Mathematics & its Applications Conference, Minisymposium: Educational and Language Technology, Athens, September 20-22, 2007.

Δ8. Γουλή, Ε. & Γόγουλου, Α. (2006). Αρχές Σχεδίασης του Μαθησιακού Περιβάλλοντος Εννοιολογικής Χαρτογράφησης COMPASS. Πρακτικά 6ου Πανελλήνιου συνεδρίου με διεθνή συμμετοχή: Οι τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση (ΕΤΠΕ), Θεσσαλονίκη, 131-138.

Δ9. Παπανικολάου, Κ. & Γουλή, Ε. (2006). Αξιοποιώντας το περιβάλλον PROSYS και τη διδακτική προσέγγιση των περιπτώσεων σε ένα μαθησιακό σενάριο για τις μηχανές αναζήτησης. Πρακτικά 6ου Πανελλήνιου συνεδρίου με διεθνή συμμετοχή: Οι τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση (ΕΤΠΕ)- Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης & Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 577-584.

Δ10. Σαμαράκου, Μ., Γρηγοριάδου, Μ., Γόγουλου, Α., Γουλή, Ε., & Παπανικολάου, Κ. (2006). Υποστηρίζοντας τη Διαδικτυακή Εκπαίδευση από Απόσταση μέσω ενός Προσαρμοστικού Περιβάλλοντος Μάθησης. Πρακτικά του 2ου Συνεδρίου ΕΠΕΑΚ Αρχιμήδης, Ημερίδες Ανάπτυξης και Τεχνολογίας. Αθήνα, Νοέμβριος 22-24, 2006.

Δ11. Γουλή, Ε., Γόγουλου, Α., Παπανικολάου, Κ., & Γρηγοριάδου, Μ. (2005). Αξιοποιώντας τον Εννοιολογικό Χάρτη ως Εργαλείο Διδασκαλίας και Αξιολόγησης στο μάθημα Πληροφορικής Γυμνασίου. Πρακτικά 3ου Πανελληνίου Συνεδρίου "Διδακτική της Πληροφορικής", (Κόρινθος, 7-9 Οκτωβρίου), 233-241.

Δ12. Σαμαράκου, Μ., Γρηγοριάδου, Μ., Παπανικολάου, Κ., Γουλή, Ε., & Γόγουλου, Α. (2005). Ανάπτυξη ενός Προσαρμοστικού Συνεργατικού Περιβάλλοντος Μάθησης για Εκπαίδευση από Απόσταση μέσω Διαδικτύου. Πρακτικά του 2ήμερου Συνεδρίου ΕΠΕΑΚ Αρχιμήδης, Καινοτόμος Ανάπτυξη και Τεχνολογία: Ποσοτική και Ποιοτική Αντιμετώπιση. Αθήνα, Νοέμβριος 24-26, 2005.

Δ13. Γρηγοριάδου, Μ., Γόγουλου, Α., Γουλή, Ε., & Σαμαράκου, Μ. (2004). Οι Δραστηριότητες ως δομικό στοιχείο Μάθησης + Συνεργασίας στο SCALE. Στο Γρηγοριάδου, Μ, Ράπτης, Α., Βοσνιάδου, Σ., & Κυνηγός, Χ. (Επιμ.) Πρακτικά 4ου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή για τις «Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση», (Αθήνα, Σεπτέμβριος 2004), Τόμος Α, 525-534.

Δ14. Γρηγοριάδου, Μ., Γουλή, Ε., Γόγουλου, Α., Νικολάτου, Α., & Πανσεληνά, Γ. (2004). ACT: Ένα Διαδικτυακό Προσαρμοστικό Εργαλείο Σύγχρονης Επικοινωνίας. Στο Γρηγοριάδου, Μ, Ράπτης, Α., Βοσνιάδου, Σ., & Κυνηγός, Χ. (Επιμ.) Πρακτικά 4ου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή για τις «Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση», Συνεδρία Εργασίας «Ζητήματα Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Σύγχρονων Συνεργατικών Συστημάτων Μάθησης με Υπολογιστές», (Αθήνα, Σεπτέμβριος 2004), Τόμος Β, 395-397.

Δ15. Γρηγοριάδου, Μ., Γουλή, Ε., & Γόγουλου, Α. (2004). Η Αξιολόγηση Εργασιών από τους εκπαιδευόμενους ως εργαλείο μάθησης-αξιολόγησης. Στο Γρηγοριάδου, Μ, Ράπτης, Α., Βοσνιάδου, Σ., & Κυνηγός, Χ. (Επιμ.) Πρακτικά 4ου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή για τις «Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση», Συνεδρία Εργασίας «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση Ενήλικων: Διδακτικές Προσεγγίσεις και Εργαλεία, για τη Δημιουργία Κοινοτήτων Μάθησης», (Αθήνα, Σεπτέμβριος 2004), Τόμος Β, 427-429.

Δ16. Γρηγοριάδου, Μ., Γόγουλου, Α., & Γουλή, Ε. (2004). Μαθησιακές Δυσκολίες στις Επαναληπτικές Δομές. Στο Γρηγοριάδου, Μ, Ράπτης, Α., Βοσνιάδου, Σ., & Κυνηγός, Χ. (Επιμ.) Πρακτικά 4ου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή για τις «Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση», Συνεδρία Εργασίας «Διδακτικές Προσεγγίσεις και Εκπαιδευτικό λογισμικό Πληροφορικής», (Αθήνα, Σεπτέμβριος 2004), Τόμος Β, 535-537.

Δ17. Grigoriadou, M., Papanikolaou, K.A., Tsaganou, G., Gouli, E., Gogoulou, A., Kornilakis, H., & Ziovas, S. (2004). Enhancing the adaptive and adaptable functionality of Adaptive Educational Hypermedia Systems. Στο Γρηγοριάδου, Μ, Ράπτης, Α., Βοσνιάδου, Σ., & Κυνηγός, Χ. (Επιμ.) Πρακτικά 4ου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή για τις «Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση»,Συνεδρία Εργασίας «Προσαρμοστικά Εκπαιδευτικά Συστήματα Υπερμεσων», (Αθήνα, Σεπτέμβριος 2004), Τόμος Β, 499-502.

Δ18. Kornilakis, H., Papanikolaou, K.A., Gouli, E., & Grigoriadou, M. (2004). Using Natural Language Generation to Support Interactive Concept Mapping. In G. Vouros and T. Panayiotopoulos (Eds.) Proceedings of the 3rd Hellenic Conference on Artificial Intelligence 'Methods and Applications of Artificial Intelligence', (Samos, Greece, May 2004), (Companion Volume), 1-10.

Δ19. Γρηγοριάδου, Μ, Γουλή, Ε., & Γόγουλου, Α. (2003). Ο εννοιολογικός χάρτης στη μαθησιακή διεργασία της "Εκπαίδευσης από Απόσταση". Στο Α. Λιοναράκης (Επιμ.) Πρακτικά Εισηγήσεων 2ου Συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, (Πάτρα, 27-30 Μαρτίου 2003), 371-381.

Δ20. Γρηγοριάδου, Μ., Γόγουλου, Α., & Γουλή, Ε. (2002). Εναλλακτικές Διδακτικές Προσεγγίσεις σε Εισαγωγικά Μαθήματα Προγραμματισμού. Στο Α. Δημητρακοπούλου (Επιμ.) Πρακτικά Εισηγήσεων 3ου Πανελληνίου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση», (Ρόδος, 26-29 Σεπτεμβρίου 2002), 239-248.

Δ21. Gouli, E., Kornilakis, H., Papanikolaou, K., & Grigoriadou, M. (2001). Adaptive Assessment improving interaction in an Educational Hypermedia System. In Avouris, N., Fakotakis, N. (Εds.) Advances in Human-Computer Interaction I. Proceedings of the PanHellenic Conference with International Participation in Human-Computer Interaction, 217-222.

Δ22. Παπαδόπουλος, Γ., Γόγουλου, Α., Γουλή, Ε., Χούσου, Ε., Ιωάννου, Β., Τριαντοπούλου, Θ., & Κασσιμάτης, Ν. (1999). Πλαίσιο Προγράμματος Επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διαδικασία της διδασκαλίας και της μάθησης. Πανελλήνιο Συνέδριο «Πληροφορική & Εκπαίδευση», (Ιωάννινα, 14-15 Μαϊου 1999).

 

Ε. ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΥΠΟ ΜΟΡΦΗ POSTER-ABSTRACT (ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΡΙΤΩΝ)

E1. Gogoulou, A., Gouli, E., Grigoriadou, M., & Samarakou, M. (2003). Supporting Collaboration and Adaptation in a CSCL Eenvironment. In V. Devedzic, J.M. Spector, D.G. Sampson & Kinshuk (Eds.) Proceedings of the 3rd IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies, (Athens, Greece, July 2003), 470.

 

ΣΤ. ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΗΜΕΡΙΔΩΝ (ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΡΙΤΩΝ)

ΣΤ1. Γρηγοριάδου, Μ., Γόγουλου, Α., Γουλή, Ε., Δαγδιλέλης, Β., Κόμης, Β., Κορδάκη., Μ., Μικρόπουλος, Α., Μπακογιάννης, Σ., Παπαδόπουλος, Γ., Πολίτης, Π., Σφηκόπουλος, Θ., & Τζιμογιάννης Α. (2004). Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της επικοινωνίας στην Εκπαίδευση: Υπάρχουσα κατάσταση, προβλήματα, προτάσεις. Στο Πολίτης Π. (Επιμ) Πρακτικά 2ης Διημερίδας με Διεθνή Συμμετοχή με τίτλο: «Διδακτική της Πληροφορικής», (Βόλος, Ιανουάριος 2004), 39-47.

ΣΤ2. Γρηγοριάδου, Μ., Γόγουλου, Α., Γουλή, Ε., & Σαμαράκου Μ. (2004). Σχεδιάζοντας 'Διερευνητικές + Συνεργατικές' δραστηριότητες σε εισαγωγικά μαθήματα προγραμματισμού. Στο Πολίτης Π. (Επιμ) Πρακτικά 2ης Διημερίδας με Διεθνή Συμμετοχή με τίτλο: «Διδακτική της Πληροφορικής», (Βόλος, Ιανουάριος 2004), 86-96.

ΣΤ3. Καραμάνης, Μ., Γουλή, Ε., & Γόγουλου, Α. (2000). Η Πολιτική και ο Σχεδιασμός του Π.Ι. σχετικά με την Παροχή Εκπαιδευτικού Περιεχομένου και Υπηρεσιών στο Χώρο του Διαδικτύου. Πρακτικά Εισηγήσεων της Διημερίδας Πληροφορικής «Η Πληροφορική στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», ΕΠΥ, (Αθήνα, 4-5 Φεβρουαρίου 2000).

ΣΤ4. Παπαδόπουλος, Γ., Γόγουλου, Α., Γουλή, Ε., & Χούσου Ε. (1998). Σχεδιασμός Δραστηριοτήτων στο Πλαίσιο των Μαθημάτων Πληροφορικής. Πρακτικά Εισηγήσεων της Διημερίδας Πληροφορικής «Η Πληροφορική στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», ΕΠΥ, (Αθήνα, 4-5 Δεκεμβρίου 1998).

ΣΤ5. Παπαδόπουλος, Γ., Γόγουλου, Α., Γουλή, Ε. & Χούσου Ε. (1998). Το Κέντρο εξ Αποστάσεως Επιμόρφωσης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. Πρακτικά Εισηγήσεων της Διημερίδας Πληροφορικής «Η Πληροφορική στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», ΕΠΥ, (Αθήνα, 4-5 Δεκεμβρίου 1998).

ΣΤ6. Παπαδόπουλος, Γ., Γόγουλου, Α., Γουλή, Ε., & Χούσου Ε. (1998). Γενικές Προδιαγραφές Εκπαιδευτικού Λογισμικού. Πρακτικά Εισηγήσεων της Διημερίδας Πληροφορικής «Η Πληροφορική στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», ΕΠΥ, (Αθήνα 4-5 Δεκεμβρίου, 1998).

ΣΤ7. Γρηγοριάδου, Μ., Παπανικολάου, K., & Γουλή, E. (1998) Εναλλακτική προσέγγιση της γνώσης: Νέες τεχνολογίες και συνεργατική μάθηση. Πρακτικά Εισηγήσεων της Ημερίδας «Πληροφορική & Εκπαίδευση», (Ιωάννινα, 15 Μαϊου 1998).

ΣΤ8. Σάμψων, Δ., Σύρος, Π., Γουλή, Ε., & Παπανικολάου, Κ. (1997). Η Πρόκληση Σύνδεσης των Ευρωπαϊκών Σχολείων με το Internet: Το Ευρωπαϊκό Έργο "Web for Schools". Παρουσίαση και αποτίμηση της Ελληνικής Συμμετοχής. Πρακτικά Εισηγήσεων της Διημερίδας Πληροφορικής «Η Πληροφορική στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», ΕΠΥ, (Αθήνα 4-5 Απριλίου 1997).

 


Εργαστήριο Εκπαιδευτικής και Γλωσσικής Τεχνολογίας
Τελευταία Ενημέρωση 10 Φεβρουαρίου 2010